martes, 12 de mayo de 2009

...ClOeNdA de L'AssIgNaTuRa...

Be aixo ja s'acava... el dia 15 de Maig com tots sabeu s'acaven les classes d'aquest curs 2008-09 i amb ell prodriem dir que tots els treballs! nomes faltaran alguns examens!
Com a opinió personal, o conclusió d'aquesta assignatura en concret m'agradaria dir que el fet de fer una investigació m'ha servit alhora d'aprendre per exemple a fer anar algo millor el SPSS, tot i que ja l'haviem fet servir, però molt poc, ja n'hi m'en recordava; també he après a fer anar un blog, ja que mai n'havia tingut cap, i si més no es curiós.
Per altra banda m'ha sobtat sobretot aquest fet, el de incidir tant en les NNTT, on des d'un principi quan t'agafes l'assignatura no ho sembla pas, ja que com be diu el nom de l'assignatura es, anàlisis d'investigacions educatives.
De totes maneres personalment, ja havia realitzat una assignatura molt similiar a 2n de Pedagogia, on també ens van fer realitzar una investigació i fer el buidatge pertinent en SPSS.
En resum penso que ha estat una assignatura interessant, com quasi bé totes.
Res més, aquesta ha estat la meva opinió de l'assignatura en general.
Que vagi bé!
Cuideu-vos gent!

No hay comentarios:

Publicar un comentario